Desperate Housewives säsongspremiär:)

Idag på förmiddan så gick jag 1,5 timme med Dessi, och precis när jag kom hem ca 10.30 ringde jobbet o jag skulle in o jobba kl 12-15 på en annan avdelning o sen fortsätta på min vanliga 15-21. Så det var bara att skynda sig o fixa iordning sig och sen ta en promenad till jobbet. Känns så jobbigt när man har skrivit sig tillgänglig från kl 12 eftersom man måste gå så pass tidigt på långis med Dessi eftersom man inte vet om man ska hoppa in o jobba lr inte...

Ikväll va de ju säsongspremiär på Desperater Housewives och det var såå bra program!!!Har längtat sjukt mkt efter den serien:)
Sen blev det BB och Plastikdoktor 90210:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0