Big Brother

Jag va så sjuukt trött imorse när jag klev upp runt 5.40, jätteseg dag.
Mamma hade sprungit 2 timmar med Dessi så hon va ju jättetrött. Mamma o syrran va inne i stan idag o shoppade. När jag kom hem vid 16 tiden så va dom fortfarande borta.
Mamma åkte hem 19.20 från Fiskis. Det var kul att hon kom:) Nästa gång i april kommer vi till henne.

På kvällen kollade vi på BB live och Vanessa o Roza va nominerade ( två av mina favoriter förutom Katerina) och Roza åkte ut:( Såå tråkigt!


Kommer sakna henne i huset. Tycker de e så jävla dåligt att de e dom i hsuet som bestämmer vilka som ska nomineras för dom som är roligast o kolla på i huset är dom som suger mest energi från de andra, som är högljudda o syns o  gör crazy things:)Men de e ju dom personerna som man vill ha kvar i huset för dom tråkiga, osynliga, tysta personerna är kvar eftersom dom inte är ngt hot för de andra i huset....
Tv11 borde ändra reglerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0