Äntligen sol:)

Efter tre dagar mulet, tråkigt, grått väder så vaknade jag imorse av att solen lyste in i rummet:)Vaknade kl 7 av magsmärtor o halsont...ska till apoteket idag o köpa halstabletter...säkert nån jävel som smitta mig igår då Stina o jag åkte till Sickla för o veterinärbesiktiga Hilda.
Idag är jag såkallad "tillgänglig" på jobbet så jag kan bli inringd när som helst...snacka om o låsa upp sig hela dan liksom:(men vi ska gå en långis med hundarna snart iaf:)

Här kommer bilder från igår då vi var på isen i 1,5 timmar o jag vågade ha Dessi lös:)Hon kutade runt som en tok o tyckte de va skitkul o slippa kopplet:)Men ja e alltid lika nervös om hon skulle sticka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0