Nattklubb ikväll!

Igår var det 1 juli!!!Sommaren går så fort! Typ dom flesta på jobbet går på semester nu så de blir jag och vikarierna kvar haha, skoja bara:)
Jag ska ju ha semester om 4 veckor. Läängtar:)
Igår jobbade jag till 16.15 o de va så sjukt varmt ute, rena bastun både inne o ute! På nyheterna o SMHI säger dom att de ska regna o åska men fan va dom ljuger, lr så gäller de resten av Sverige utom Sthlm för här e de minsann jättevarmt o inge regn:) Tack för det! hehe
På kvällen gjorde jag jättegod thaimat med kokosmjölk o kycklingfilé i:) Satt på balkongen o åt men grannen lyssnade på jättehög o dålig musik, o så grilla dom på balkongen...inte så gott o äta thaimat om man känner lukten av grillat....
Jag hade tvätt- tid kl 19-22...kanske inte den roligaste tiden o tvätta på en fredagkväll men men...Det gick bara en massa skit på tv, asdåliga filmer så ja satt mest vid datorn..
Blev erbjuden o hänga med på fest på Café Opera med gratis inträde o allt men hade typ en halvtimme på mig o fixa iordning mig o de funkar tyvärr inte...jag måste ju duscha, fixa hår o allt.
Men jag va jävligt sugen på o hänga med:) Men ja ska ut ikväll istället:) Ska bli så jävla kul!!!Blir kanske Stureplan, får se:)
Jag har tagit en dusch nu o ska snart måla naglarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0