Bio

I fredags jobbade jag till 16.15, på morgonen spöregnade det ju så jag hade tagit tåget på morgonen så jag tog en promenad hem. Gick in på systemet och affärn. På kvällen va de dags för nattklubb:) Jag o syrran gjorde iordning oss o sen tog vi 22.20 tåget in till stan. Vi gick på The Bridge vid T-centralen. Inte den bästa nattklubben tycker jag iaf. Vakterna va hårda o man fick varken ta med sig alkohol på uteterassen lr på toaletten.
Det va inte så värst bra musik heller. Vi stannade där till kl 01 iaf o sen ville syrran hem. Men jag ville vidare:)
Jag tog sista nattbussen hem, 03.50.
Igår åkte jag o Stina till Sickla och kollade på bio. Vi skulle egentligen se "Rio" men de fanns bara 5 platser kvar så vi kollade på "Kung Fu Panda 2" istället. Den va jättebra, rolig och sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0