Skansen idag!

Vaknade imorse och kände att det kliade sjukt mkt under foten och under foten hade jag fått ett myggbett inatt!!! Snacka om jobbigt ställe o få ett myggbett på....Klias ju så fort jag går.....
Jag va ledig idag så jag o syrran åkte till Skansen. Det va ju jättesoligt o härligt väder idag:) Vi åkte spårvagn till Skansen och det va så jävla mkt folk i kön, de va ju allsång på skansen ikväll så många som ville dit oxå ju.
Här kommer bilder från idag:


Snacka om stora horn:

Sen fanns det två sockersöta älgkalvar som låg o vilade:


Vy över Sthlm:


Björnarna:

Visent, Bisonoxe:

Fåren:

Sen såg vi supersöta små kultingar:

Hur söta får man va?
Sen gick vi in o kollade på kolonilotter:

Syrran vid nå blommor:

Jag :

Stina tog kort på nå fika på ett café men det blev inget sånt för oss även om det såg väldigt gott ut:

På hemvägen hoppade vi av lite tidigare än Sergels torg och tog en härlig promenad genom den här vackra allén:

Sen såg vi den här roliga bussen haha:

Lägg märke till att det står "Free sex Come in" på fönsterrutan haha

Sen gick vi förbi teatern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0