Rosa himmel

Sitter i vardagsrummet och himlen ute bara lyser rosa! Hur fint e inte det? Tråkigt att man sitter här ensam bara:( Ska snart gå o möta upp syrran vid tåget. Ska gå ner om 20 min typ. När firandet av kronprinsessan är slut. Så mysigt att ta en kvällspromenad när det är så vackert ute:)
Ska upp tidigt imorn o jobba hela dagen till 16, hoppas jag inte försover mig. Imorse vaknade jag kl 6 o sen somnade jag om, när klockan ringde kl 6.45 stängde jag av den o somnade om till kl 7.07. Snacka om att ja va stressad. Jag brukar ju cykla till jobbet 7.15, Men jag kom i tid iaf, huvudsaken de:)hehe
Imorn kväll blir det nattklubb hehe, ska bli kul! Hoppas de inte regnar:)
Nu ska jag fortsätta kolla på snygge Eric Saade;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0