Harry Potter dödsrelikerna 2:)

Imorse vaknade jag kl 5, sen upp kl 5.45. När jag vaknade så va de inge regn ute men precis när jag kommit ner med cykeln från hissen så började det ösregna!! Va fan gör man? Klockan va mkt så jag skyndade mig upp och hämtade en jacka sen fick jag cykla i regnrusket iaf. Jag va helt dyngsur när jag kom till jobbet....
Efter jobbet cyklade jag hem och tack o lov så va de uppehåll just då:) Jag och syrran Kajsa åkte in till stan senare på kvällen och kl 19.30 kollade vi på nya Harry Potter dödsrelikerna 2, den allra sista filmen.
Den va i 2 tim o 10 min. Det var fullsatt i bion, 24 rader o typ 500 pers! Jag har aldrig sett så stor biosalong tidigare...
Vi åkte hem med 22.15 tåget.
Filmen va jättebra, hade förväntat mig ett annat slut på filmen kanske.
Imorn e jag ledig, får se va jag hittar på, vore skönt o bara va hemma oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0