En sväng på stan

Idag klev jag upp kl 9:) Skönt med sovmorgon! Gjorde inte så mkt på förmiddagen. Jättesoligt ute!
Kl 14 åkte jag in till stan, köpte två jättefina navelpiercingar med rosa stenar, en stjärna o ett hjärta.
Köpte solglasögon o halsband. Packat med folk inne i city!
När jag kom hem på kvällen så hade syrran fixat mat så jag bakade en blåbärsmarängpaj till efterrätt! Det var blåbären vi plockade igårkväll. Den blev jättegod:

Ser god ut lr?
Nån mer som va sugen på pajen va Dessi ofc:

haha bjuder på en ful bild på mig:

Jag ser oxå rätt glupsk ut men den va ju så jäkla god!
Ne nu ska jag ut på en prommis med Dessi!
Imorn jobb 7.45

Kommentarer
Postat av: gogo

ojojojjjjjjjjj hahah den var bra ser gott ut,

:) men du borde ha köpt ekologiska blåbär mycket bättre o godare, större dessutom. Dom e större och mer smak i finns på ica kvantum, bra kvalitativa grejer



2011-07-08 @ 22:09:55
Postat av: Terese

Den gör vi när jag kommer å hälsar på =) Ser smarrigt ut...

2011-07-10 @ 09:32:36
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0