Balkongrenovering på min semester..suck

Snacka om att jag blev irriterad idag när jag fick brev hem om  att hyresvärden ska börja med renovering av balkongerna på min gata fr om den 1 augusti precis då min semester börjar. Jag önskar man hade semester i juli lr ingen semester alls nu i sommar. Hur jävla kul e de o höra dom stå o borra o väsnas från kl 7-18 när man har sovmorgon o allt! Ne då ska man fan väckas tidigt..suck.
Detta kommer alltså ta 10 veckor!!!!!!!!!!Jag kommer fåå sjukt mkt klagomål från grannarna för Dessi kommer skälla mkt och ofta så fort hon ser byggnadsarbetarna.Dom ska ju inte stå på balkongen utan på byggnadsställningar men ändå, hon kommer se dom. Jag som har gjort så fint på balkongen och tänkte sitta ute på balkongen och njuta av min ledighet men istället har man dom där som ska låta.
Första veckan i augusti ska dom bygga upp ställningarna och andra veckan när min syster kommer på besök börjar dom renoveringen.
Det kommer komma in mkt damm o skit in till lägenheten så man kan ju inte direkt ha nå öppna fönster...
Asså det kommer ju bli jättefint när det blir klart men så jävla typiskt att det ska infalla under min semester!
Nu får ni tycka att jag e en bitterfitta men detta e ju min första långsemester.

Kommentarer
Postat av: Terese

Vart ska vi sitta å grilla då höhö ?!

2011-07-14 @ 22:02:32
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0