ÄNTLIGEN SEMESTER!!

Idag va sista arbetsdagen innan min semester:) Inte den bästa dagen direkt då det först krånglade med personal som inte kom i tid o vi var en personal kort, plus att de va typ en av dom varmaste dagarna hittills! Det va så kvavt ute så de va svårt o andas. Jag o Jessica promenerade till Fisksätra tsm eftersom båda slutade typ kl 16.
Syrran åkte vid 18 tiden o sen blev jag ensam hemma. Har inte gjort så mkt ikväll...e ju så jävla varmt!
Känns såå skönt med semester i 3 veckor!
Imorn åker jag till Hudiksvall och besöker min storesyrra. Sen på lördag ska jag på klassfesten och sen åker jag hem 17.30 på söndag. Jag tar med kameran så bilder kommer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0