Syrran på besök:)

I onsdags o torsdags har jag inte hunnit gjort nånting då jag jobbat 12-21 båda dagarna. Rätt drygt faktiskt men jag måste så vi ska slippa hundvakt.

Idag har jag gått kortdag till kl 14. Sen skulle Stina o jag mötas på Tippen för o handla o självklart hade jag glömt min plånbok hemma dum som jag var:(Aja skitsamma....de e så när man inte tänker.
På kvällen laddade vi upp inför Let´s Dance. Jag ringde syrran i Uppsala o fråga om hon ville komma hit i helgen så hon skulle komma kl 19.50. Jag o Stina storstädade hela lägenheten och gjorde de jättefint o jag åkte in lite tidigare för jag ville gå på sickla köpkvarter innan. Jag köpte gardiner och matchande sängöverkast.

När jag precis tänkte åka in o möta kajsa så hade inte hennes tåg kommit så hon skulle ta nästa o då skulle hon va framme 20.40. Jag orkade inte vänta i över en timme o jag hade så jäkla mkt packning så jag tog tåget hem till fiskis. Stina o Dessi mötte mig på stationen o sen hann vi precis hem till Let´s Dance:)
Det va jättebra som vanligt hehe:)
Hannah Graaf åkte ut o de va ju bra för hon va skitdålig haha!
Malin o Alexander:
Alexander Rybak och Malin Johansson. Foto: Joel Stockman/TV4
Andreas weise:
Andreas Weise och Sigrid Bernson. Foto: Joel Stockman/TV4
Hannah Graaf som åkte ut:
Hannah Graaf Karyd och Calle Sterner. Foto: Joel Stockman/TV4
Jessica Andersson:
Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Foto: Joel Stockman/TV4
Alexandra höll på att åka ut för andra gången:
Alexandra Pascalidou och Ludwig Jerkander. Foto: Joel Stockman/TV4
Jessica Almenäs hade en riktigt fin klänning ikväll:
Foto: Joel Stockman/TV4
Danserna ikväll va jive och tango.

Kajsa skulle komma hit innan kl 22 så jag o Stina hade precis klätt på oss o skulle möta henne när jag fick ett samtal o då va hon i saltis!Hon fick vänta i 25 min innan nästa tåg kom:(Tråkigt. Men sen mötte vi upp henne här i fiskis. Nu ska vi sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0