Ögonoperation inbokad

I helgen har jag bara jobbat, har inte hunnit med annat. Jobbade ju dubbelpass igår så jag klev upp 5.40, snöstorm ute men jag o Sofia hade bestämt att vi skulle promenera så vi möttes kl 6.10 och de blåste mkt ute...
Jag jobbade till kl 12, tog tåget hem, duschade, fikade och tog en långis med hundarna tsm med syrran. Det hade då blivit jättehalt ute och det regnade så de va även jätteslaskigt så man blev ju dyngsur i skorna:( Tog tåget tillbaka till jobbet 15.40 och jobbade till kl 21.
Gick till en arbetskollega som  bor på min gata o blev kvar där i över en timme så jag kom hem 22.40. Satt vid datorn o blev genast piggare men gick o la mej vid 01 tiden ändå fast ja va rätt pigg hehe. Konstigt då man klivit upp så jäkla tidigt...men så e de när man fastnar på msn haha

Idag börjar vi med vårat önskeschema. Jag är ledig idag iaf:)Skönt. Jag ringde Sjöstadens veterinärpraktik i Sickla och ska vaccinera Dessi nu på lördag 11.45. Det var två år sen sist så de e dags igen. Jag har ju 75 kr rabatt på just denna veterinärklinik. Vaccinationen kostade 350 kr så de blir ju inte så dyrt.

Sen har jag även bokat tid för ögonoperation på Cityakuten inne i stan. Jag ville operera mig den 3 februari men då hade dom inte tid för han opererar bara mån o tors. Och sen hade dom tid den 10 feb men då kommer ju mamma hit så det blev inbokat torsdag den 17 februari kl 13.00:)
Det ska bli jättekul o spännande:)Längtar sååå:)
Typ 4,5 veckor kvar. Känns som en evighet men jag kunde inte boka in nästa vecka eftersom man måste lämna in semesteransökan inom två veckor.

Nu ska jag ut med hundarna på en långis o ska nog dra till Forum Nacka sen. Det är typ 5 plusgrader ute, all snö e borta från träden:(Hoppas snön kommer snart igen för just nu e de mulet, varmt, slaskigt o tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0