Måndag, soligt väder, klarblå himmel o ja e ledig!

Jag har sovit sjukt dåligt inatt. Igår kväll åt jag popcorn o de känns som jag har varit uppe hela natten o jag har mått så illa men inte kunnat spy....Det va jättevarmt så jag kunde inte ha täcke på mig, o jag gick runt i lägenheten o bara mådde dåligt. Försökte somna om flera ggr o sen kl 8.45 började dom slipa me nån jävla maskin i loftgången o solen lyste ute så va fan då måsta ja ju kliva upp...

Men när ja vakna mådde ja oxå illa men åt lite frukost o nu mår ja bättre. Det är ju strålande sol ute och klarblå himmel och jag är ledig!Även fast natten va hemsk så blir nog dagen bara bättre:)

Ska ut med Dessi på en två timmars promenad nu. Ska packa hennes klövjeväska. Jag behöver köpa en ny och större väska till henne. Nån som har nå tips???

Jag har hittat den här som jag gillar men den kostar typ 500 men de e den kanske värd:

Jag vill ha en rätt stor så man kan packa mkt saker i den.
Eller den här men den såg inte så stor ut men den e mkt billigare:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallo. Japp det va skoj, kul att komma ut lite. Aha okeii. Ja absolut, tänkte på dig nu också men jag blev tillfrågad att följa med sent på söndag kväll så de blev en liten impulsgrejj :P Hoppas allt är bra med dej och dessi. Kramar

2011-01-31 @ 16:23:34
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Terese

Klart Dessi ska ha en sån där...hon kommer passa kanon i den å vilken träning =) Värd varenda krona!!!

2011-02-01 @ 20:35:59
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0