Magkramper again!

Ledig idag då:)Ska väl bara va hemma o softa:)
Det va 8 minus imorse...brrr kallt!
I måndags o tisdags har ja bara jobbat sen igår fick ja jobba då en kollega va sjuk men ja jobba bara till kl 13.30 eftersom vi hade hundarna hemma då. Men jag fick iaf ihop lite fler timmar:)
Idag fick man sin lön då hehe:)De flesta pengarna går till min ögonoperation. Jag kommer betala hela summan kontant på faktura. Fick ju låna 10.000 av mamma, sen betalar jag 13,500 från egen ficka. Gillar inte o ta lån även om de skulle va räntefritt, bättre o va skyldig mamma pengar hehe.

3 veckor kvar nu..

Imorse klev jag upp 8.45, åt lite frukost, fick magkramp så jag tog ett bad o de hjälper oftast sen har jag tagit de lugnt o suttit vid datorn hela tiden men nu ska jag städa upp här i lägenheten o sen gå en långis med Dessi:)


Imorn e jag oxå ledig,hmm e sugen på bio men vet inte. Är ju Let´s Dance kl 20 iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0