Let´s Dance och Jessica på besök:)

Idag jobbade jag till kl 14, fick äntligen mitt schema som börjar på måndag sen promenerad jag o en kollega hem o jag städade lägenheten o gjorde fint o tog en dusch. Kl 18 kom Jessica som jag jobbar med. Jag mötte henne vid tåget o sen när vi kom till lägenheten skällde Dessi som vanligt men sen gick de väldigt bra. Vi käkade mat o kollade sen på Let´s Dance:)
Hannah Graafs koreografi va jättetöntig haha:
Hannah Graaf Karyd och Calle Sterner. Foto: Joel Stockman
Jessica Andersson va jättebra ikväll:
Jessica Andersson och Kristjan Lootus. Foto: Joel Stockman
Alexander Rybak va oxå bra men taskigt skämt som David Hellenius körde när han frågade vart Alexanders fiol var, om han inte hade nån manlighet bara för byxorna va så platta o raka mellan benen. Men va fan de betyder inte att han har liten snopp för de jue:(Stackars Alex...
Alexander Rybak och Malin Johansson. Foto: Joel Stockman
Denise åkte ut ikväll:
Denise Rudberg och Tobias Wallin. Foto: Joel Stockman
Kvällens fulaste klänning:
Tina Thörner och Tobias Karlsson. Foto: Joel Stockman
När resultatet va över va klockan typ 23. Jessicas sambo kom o hämtade henne vid 23.30 tiden.
Nån fredag vill jag åka o kolla på Lets dance live:)Får se om jag får me mej nån som vill hänga på:)hehe
Det kostar 200 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0