Jobbhelg

I lördags morse vaknade jag jättetidigt men kl 8 fick jag magkramp så jag klev upp, tog kramptabletterna, tog en dusch o kunde inte äta nånting. Jag mådde så illa.
Jag skulle börja jobba kl 12 o kl 10 gick jag o Stina en prommis me hundarna men jag kände mig fortfarande konstig i magen. När jag kom till jobbet så va de jobbigt till en början men sen gick de över tack o lov.
Jobbade till kl 21 så när ja kom hem va ja uppe typ 1 timme sen va ja så trött så ja gick o la mej o sen upp kl 6.45 imorse. Va sjukt trött imorse. Dessi vaknade när jag klev upp o hon la sig i soffan så jag bäddade ner henne så mysigt me filt där:)
Tog tåget till jobbet. Det va så härligt o soligt väder idag så de hade varit kul o va hemma. Men men imorn e jag ledig ju:) Ska nog bara va hemma o mysa med Dessi då.

Hoppas de e lika soligt imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0