Extrapass..

Tog en promenad till jobbet imorse:) Jag var sjukt trött imorse då jag kollade på filmen igår till kl 23, kom på att jag måsta duscha så jag somnade nog inte förrän efter midnatt...Och när kl var 13.40 idag o de va 20 min innan jag skulle sluta så gick jag ner, skulle kolla om schemat va klart som börjar om 5 dagar (men de va de inte ofc suck..) och gissa va ja får för fråga?Det fattas en personal ikväll, kan du jobba? På ett vis e de ju bra med extra timmar men just då va ja så glad att man skulle sluta snart för man va så inställd på de o när en sån här fråga kommer så blir man så ställd fast jag har blivit tillfrågad flera ggr tidigare. Jag ställde upp o jobbade kväll oxå men ville inte va kvar på jobbet emellan passena så jag åkte hem kl 14, gick en långis med hundarna en timme med Stina, hem o sen göra sig klar för o åka tillbaka till jobbet kl 16.
Missade en del av premiäravsnittet på Top Model...Så nu e man lagom trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0