BIO

I fredags va jag åkte jag in till stan, gick på bio den hade biopremiär idag filmen "Burlesque" med Christina Aguilera o Cher och den va sjukt bra. Tänkte gå med syrran men hon ville inte o då tänkte ja gå med Jessica men hon kunde inte heller så jag gick sj:(

Träffade Emelie på Daglivs efter bion o hon ville att ja skulle hänga med hem till henne o äta o kolla på film. Jag hade precis köpt allt jag behövde för jag o  Stina skulle fixa hemmagjorda hamburgare så jag åkte hem istället. Vi kollade på Let´s Dance och Anders Bagge åkte ut.
Alexandra hängde löst IGEN:
Foto: Joel Stockman
Jessica va jättebra:
Foto: Joel StockmanFoto: Joel Stockman
Andreas o Sigrid va fina i vitt:
Foto: Joel Stockman
Domarna tyckte nu att Alexander va för aggressiv i sin dans, nu får dom bestämma sig...
Foto: Joel Stockman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0