Bio och nattklubb:)

Igår badade jag Dessi o gjorde henne fin för vi skulle åka till veterinären och vaccinera mot kennelhosta, parvo o valpsjuka. Ja, den vanliga sprutan. Det var lite trixigt o hitta dit eftersom vi aldrig varit där tidigare men jag hade ju 75 kr rabatt just där så måste ju gå:) Kostade sammanlagt 275 kr bara. Det var jättelitet där o veterinären va lite virrig av sig...Det var bara en veterinär o en djursjukvårdare där, ett enda rum o väntrummet va i hallen med endast två stolar....
Aja Dessi va duktig o sa ingenting. Sen åkte vi hem och vi lämnade hundarna på en gång och vi åkte sen in till Sickla för att kolla på bion Love and other drugs. Vi gick först i lite affärer o jag köpte cider på systemet för jag o Kajsa skulle ut på kvällen. Kl 16.15 började bion.

Den va bra men seg början...
Den här filmen vill jag se:



Efter bion åkte vi hem, käkade tacos, gick ut med hundarna o sen va klockan redan 19.30.

Kajsas party outfit:

På väg till Slussen:

Vi gick till Cattelin i Gamla stan.


Jag o mitt ragg:)hehe



Vi hade grymt kul och de va bra drag:)Vi gick in kl 23 o gick när dom stängde kl 03. Va nå äckelkillar som ville skjutsa hem oss osv usch:( Vi gick till t banan o åkte till slussen. Kajsa köpte burgers på Mc o vi tog 3.50 bussen som va sista nattbussen hem. Vi kom till fiskis 4.05 o vi gick o la oss vid 5 tiden. Sen har inte jag kunna sova på hela morgonen för min mage blev helt kaputt. Hade fruktansvärda magkramper som vägrade ge med sej trots mediciner. Jag tog en dusch som oftast brukar hjälpa o när kl va ca 11 så hade de lugnat sig.
Nu har jag träningsvärk i magen för jag har krampat så mkt, sant faktiskt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0