Värsta natten o morgonen ever

Jag kom inte i säng förrän kl 5 imorse, och när kl var 9 ringde klockan men jag sov en timme till så efter typ 5 timmars sömn va jag pigg o vaken. Hann äta en halv smörgås sen blev de magkramp. Tog magtabletter o krampade i typ 40 min sen tog jag en dusch som oftast hjälper så efter duschen kunde jag äntligen ta ut hundarna, sen har ja städat upp i garderoben o nu sitter jag  här o försöker ta de lugnt innan jag går en långis med Dessi. Det va ju tur att jag börjar kl 16 idag.

Dessi sitter o piper o piper o ja vet inte va hon vill. Hon går med  svansen mellan benen o lägger sig i garderoben....de brukar hon ju gö när hon e skendräktig...hmmm


Magkramperna är inte över en, hade nyligen en till krampattack....


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: men lyllo att kunna cykla ju !!! :) jag vill också hehe



hoppas magkramperna går över :o

2011-02-04 @ 19:23:29
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0