Tired

I helgen har jag bara jobbat o de var soligt o fint väder i lördags men då jobbade jag 12-21. Hann se lite av Melodifestivalen o jag tyckte Linda Bengtzing o Love Generation va jättebra.

Linda kom direkt till final i Globen och Love Generation kom till andra chansen:)

I fredags på Let´s dance vann Malin o Alexander dansmaraton:
Alexander Rybak och Malin Johansson. Foto: Joel Stockman/TV4
Alexandra stod i duell med Figge och hon åkte ut från tävlingen:
Alexandra Pascalidou och Ludwig Jerkander. Foto: Joel Stockman/TV4Figge Norling och Oksana Spichak. Foto: Joel Stockman/TV4Figge Norling och Oksana Spichak. Foto: Joel Stockman/TV4
Igår va jag sjukt trött, va en personal som va sjuk på morgonen så jag fick ringa in en annan o sen en kvällspersonal som skulle jobba 16-21 ringde 12.30 o sjukskrev sig så vi ringde runt o försökte hitta nån som kunde hoppa in men de va inte de lättaste på en söndagkväll direkt så jag fick ställa upp och stanna kvar så jag jobbade 7.45-21 med 30 min rast, snacka om att man va trött....typ 13 tim liksom.
Och jag skulle upp tidigt imorse o jobba 7.45-15.45...
Det va ju Oscarsgalan igår kl 23 men jag orkade kolla typ en halvtimme sen måsta jag sova men ja kollar på den nu så ja missa inte så mkt ändå:)
Imorn e jag ledig:) Sista dagen idag för o lämna in semesteransökan o jag ansökte från 1 augusti-21 aug. 3 veckor. Jag ska spara lite ifall de behövs, man vet aldrig:)Första gången jag har semester:)Annars har man jobbat hela sommarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0