Time for work

Jag och Dessi var ute i 2,5 timmar igår:)Det va ju så härligt ute:)När jag kom hem hann jag va hemma en timme sen gick jag o mötte Stina vid tåget.
Idag jobbar ja 12-21.
Inatt har jag sovit dåligt, varit uppe flera ggr pga konstiga drömmar o magont. Tidigt på morgonen så skulle Dessi ut. Hon gnällde hela tiden o ja försökte få henne o sova flera ggr men hon e så jäkla envis o satt där i hallen så jag klädde på mig o tog ut henne o jag går ju hellre ut me henne än att hon ska skita inne.
Åkte upp igen o försökte sova men efter typ en timme skulle Stina upp så då vaknade jag....Sen klev ja upp 8.30, har dammsugit o städat upp lite i lägenheten o ska snart ut med hundarna innan ja ska till jobbet.

Tråkigt väder idag, mulet o grått så de e tur man jobbar då hehe:)Har inte kunnat äta nåt, lr bara en frukt pga magsmärtor.
Har tagit en dusch nu så de ska väl gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0