Smärta

Imorse klev jag upp kl 05.55. Gick o la mig typ vid midnatt igår så ja va sjukt trött. Skulle egentligen börja 7.45 men de fattades folk kl 6.45 så ja började en timme tidigare istället.
Jag orkade inte ta tåget som går kl 6 så jag tänkte ta cykeln då som jag hade gjort dagen innan. Klockan 6.15 började jag cykla iväg. Gick rätt bra men när jag var vid tippen o skulle cykla nerför backen så skulle jag svänga höger direkt vid rondellen o jag va så jäkla trött o de va mörkt ute o ja tänkte inte på att de va halt ute så precis när jag bromsa in o svängde så vek sig cykeln o flög åt sidan o jag dunstade ner i världens isbana!!!
Jag låg kvar en stund o bara inandades smärtan för de gjorde så sjukt ont! Som tur va tror jag ingen såg mig eftersom de va så tidigt på morgonen men de kom sen en bil i rondellen o ja hade så ont o va så trött så jag viftade argt bort honom men han kom me bilen mot mig ändå o frågade hur de gick så jag var ju tvungen o stappla mig upp o sätta mig upp på cykeln igen..suck

Hela dagen på jobbet hade jag smärtor o när jag satt mig o skulle resa mig igen så gjorde de såå ont:(
När jag kom hem såg jag hur hårt jag föll. Som tur va så va de ju is jag ramla på o inte grus/asfalt men jag hade ont i knät, armbåge o hand o fick ett typ 10 cm stort blåmärke på låret som varierade i färgerna rött/lila o ja va alldeles svullen där.
Så här såg det ut senare idag;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0