Melodifestivalen Deltävling 2 Göteborg

Imorse klev jag upp kl 8.30. Åt frukost och kollade på Nyhetsmorgon. September va med i intervju så de va kul o se:)
Solen lyste och det var helt underbart vackert vinterväder:)
Jag började kl 12 idag så Stina o mamma hängde me mej halva vägen till jobbet med hundarna sen fortsatte dom ut på isen. Kl 15 åkte mamma in till stan för o träffa Emelie. Hon är fortfarande kvar där. Jag slutade kl 21 och missade en del av Melodifestivalen deltävling 2. Dom va i Göteborg ikväll. Hann iaf se att Sanna Nielsen och Brolle kom vidare till Globen finalen o de hade jag tippat på redan innan dom börjat sjunga:)

Ikväll kl 23.15 sänds ju en av mina favoritfilmer "Rock Star" på kanal 5. Synd att man jobbar 7.45-16.45 imorn för då kan jag ju inte se hela filmen. Den slutar liksom 01.20....
Men de e en jättebra film:)


Jag ska promenera till jobbet imorn e de tänkt så hoppas de inte snöar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0