Melodifestivalen Deltävling 1 Luleå

Idag vaknade jag kl 9.30, tog en dusch o åt frukost. Solen lyste så jag o Stina gick ut en långis med hundarna. Sen ville jag kolla på bion Trassel men de ville inte Stina så vi åkte till Nacka Forum istället. Jag köpte en tröja, jeans o underkläder:)
Sen handlade vi mat så vi käkade tacos när vi kom hem. Göttans:)
Kl 18.10 kollade vi på Shrek den tredje men de va ju rätt tråkig film....
Kl 20 va de dags för Melodifestivalen deltävling 1 i Luleå och de va hur dåliga artister o låtar som helst!!!
Den enda som va sjukt bra va den sista låten som Danny sjöng "In the club".
Han va grymt snygg ikväll:)

Han kom ju direkt till Globen o de visste man ju hehe:)Inte så tuff konkurrens ju haha..
Dilbas låt va ju så jävla dålig!
Rätt kul att hon kom sist:)
Programledarna va inte ett dugg roliga o dom va helt kass haha!

Dessi har varit sååå jobbig ikväll, fattar inte hur hon kan va så skendräktig nu, hon har ju inte ens hunnit löpa ännu. Hon har ju tuggat sönder hela min extramadrass som jag har i min säng till småbitar för o bädda till hennes "låtsasvalpar" fast vi plockat bort alla leksaker o sånt. Sen ligger hon o skakar, går me svansen mellan benen o hon har suttit o pipit o gnällt hela jävla kvällen!Man blir ju galen....snacka om att man har bra tålamod. Jag kommer då aldrig mer skaffa en tik när dom blir så här jävla jobbiga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0