Mardrömshelgen!

Hade tagit sömntablett vid 22 tiden på torsdagen men syrran hade vaknat kl 02 på natten av att jag skrek och grina av ren smärta fast jag hade tagit maxdos av smärtstillande, sömntablett och jag hade legat med ispåsar på ögonen hela tiden. Jag visste inte va jag skulle ta mig till och smärtan vägrade lugna ner sig. Jag fick panikattack och hade svårt att andas...På fredagsmorgonen lyste solen in i sovrummet fast vi har draperier så det brände o sved som fan i ögonen. Så jag tog madrass, täcke o kudde o in i badrummet o la mig där. Det var enda stället i lägenheten som va helt svart, hade  tillgång till toa o vatten. Där satt jag från fredag till söndag.
Det enda jag kunde äta var frukt, godis, frysta bär o glass. Jag hade varken någon aptit o jag kunde ju inte se maten heller och allt som osade mat sved o brände så sjukt mkt i ögonen så de va ingen chans att jag ville äta nåt.
Jag åt heller inga smörgåsar, hade ingen som helst aptit på det...
På fredagen hade jag oxå flera panikattacker och jag ringde cityakuten flera ggr så dom försökte lugna ner mig o sa att de va en del av läkningsprocessen...jag kan inte ha varit lätt o prata me:(
Jag hade så svåra smärtor så när Stina kom hem från skolan vid lunchtid på fredagen satt jag i badrummet o skrek, grina av smärtan o jag satt i telefonen med cityakuten o stackars syrran fick ta ut hundarna o sen åka tillbaka in till cityakuten och hämta mer smärtstillande och jag fick nu med mig Ketogan oxå.

Jag tog Ketogan o Citodon o allt som dom gett mig men tydligen har ja nån superkropp som inte verkade ta emot medicinerna lr så får man så här ont iaf trots smärtstillande.

På lördagen skavde mitt högra öga nå sjukt mkt och på söndagen skavde det vännstra ögat. Jag ringde och dom sa att det säkert va skyddslinserna som började skava.

Dom här fyra dagarna har varit rena mardrömmen o jag e så sjukt glad att dom är över!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0