Kista galleria idag:)

Igår klev jag upp kl 7 på min lediga dag för o gå på förflyttningstekniks utbildning på jobbet...i 3 timmar!
När ja kom hem vid 12 tiden tog jag en långis med hundarna. På morgonen hade de ju varit 20 minus!!!Höll på o frysa ihjäl på väg till tåget då:(Men på dagen lyste solen o de blev varmare:)

Torsdag e sämsta tv-dagen så ja hade rätt tråkigt igår kväll:(satt mest vid datorn istället för tvn:)

Idag ville syrran gå på Kista galleria, ligger ju 20 min från t centralen så de e ju en bit o åka men vi har aldrig varit där så de vore kul o åka dit:)Annars åker man ju bara till samma gallerior hela tiden:(

Lägger ut lite bilder på mig idag, utan glasögonen:)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

wow stor skillnad ju:D snygging jao!!!!

2011-02-25 @ 12:35:04
Postat av: Sandra

Va fin du va utan :) Man är ju så van att se dig i glajjor och dom passade du ju i så bra, men du är lika fin utan. En bra investering mallan :)

2011-02-25 @ 22:02:59
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: laura

amazing!!!



xoxoxo

2011-02-26 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0