It´s time!

Jobbade till kl 21 idag. Hade utvecklingssamtal idag med personalchefen. Blev lite nervös innan o va ännu mer nervös under samtalet som var en hel timme.
Skönt o få de gjort iaf hehe:)
Jag ska ju på förflyttningsutbildning på fredag men eftersom jag tagit ledigt så måste jag göra det nästa vecka på min lediga dag o allt:( Den 24 feb 8.30-11.30...suck. Men e de obligatoriskt så är det.

Imorgon är det dags för laseroperationen kl 11 på Cityakuten. Hoppas att det går bra. Nu börjar nervositeten och oron komma. Jag är jättepigg och kommer säkert ha svårt att sova...
Då blir man nästan 24 000 kr fattigare, men de e värt varenda krona:) Jag har ju haft glasögon sen jag var 7 år gammal.
Jessica från jobbet skulle följa med mig imorn så skönt med en vägledare när ja ska hem haha:)
Sitter väl här o surfar tills jag känner mig trött....men ja måste ju upp i tid imorn så man kanske ska fundera på sängen snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0