Domningar o sömnlöshet

Jobbat 12-21 o sen när ja kom hem kolla ja på tv o satt vid datorn. När jag hade kollat klart på Plastikdoktor 90210 kl 00.55 så tog ja ut Dessi en snabbis o sen gick ja o försökte sova men det går bara inte!
Jag känner typ domningar i armarna, som att det kryper i armarna o jag vettefan va de är!
Blir så irriterad att jag inte kan sova o jag e hur pigg som helst men kom igen klockan e ju liksom snart 3 på morgonen. Tänk om jag jobbade morgon, då skulle ja kliva upp om några timmar bara men nu börjar jag kl 16 men har skrivit upp att ja kan jobba från 12.

Får väl se om man blir inringd lr inte.

Jag vill bara att de ska sluta krypa i armarna så jag kan sova nån gång!!!!Hopplöst för fan. Nån som vet varför de blir såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0