Café Opera

Fick meddelande av Lotta på jobbet ifall vi skulle gå ut på krogen i fredags istället för lördag o jag slutade ju kl 15.45 men jag sa okej.
Hann gå på systemet, kom hem o åt mat, kolla datorn o sen fixa iordning mig. Jag tog 20.50 tåget. Kom till T-centralen ca 21.30 där jag mötte  upp Lotta. Vi åkte till Kungsan eftersom vi tänkte gå på Café Opera lr Entourage. Vi gick förbi Café Opera men de såg rätt dött ut där, ingen kö, ingen musik som hördes ut....så gick vi förbi Entourage o där dunkade de musik o va redan kö. På nåt vis så bestämde vi oss för Café Opera ändå fast de verkade mer drag på de andra stället. Vi betalade 200 kr inträde, o hängde in jackorna o gick sen ner till baren. De va rätt lite folk då o ingen dansade o dansgolvet va inte ens öppet så ja frågade en av servitriserna varför de inte va nå dansgolv o fick då svaret att de va fredag o därför de inte va öppet o man kunde isf dansa framför dj-båset. Typ alla stod o minglade vid baren...Vi visste inte va vi skulle gö så vi tänkte kolla de andra stället men där va de så lång kö så de va jättesvårt o komma in där o då tänkte vi om vi skulle gå på nån annan nattklubb men Lotta skulle ändå hem med sista pendeltåget så vi skulle inte hinna köa till nå annat ställe ändå för isf skulle ja få gå sj o hur kul e de?
Så vi åkte hem, jag hann med sista tåget kl 01 så de blev en sjukt tidig kväll...Ångrar så mkt att vi inte gick till Entourage först lr att vi skulle gå på lördag istället.
Aja men nästa gång får de bli bättre planering.

Känns så länge tills jag kan gå ut nästa gång o just därför va ja så taggad på o gå ut i helgen för nästa helg kommer mamma på besök o ja jobbar, helgen efter de ska jag va hemma efter laseroperationen o helgen efter de jobbar jag så de blir inte utgång förrän i mars för mig:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0