Stockholms hundmässa i helgen!!!

Igår va min första arbetsdag efter semestern..suck. Ville gärna ha längre semester.
I helgen är jag ledig för att då e de ju den efterlängtade och årets höjdpunkt:

STOCKHOLMS HUNDMÄSSA I ÄLVSJÖ!!!! Den får inte missas!!!!

Ska träffa flera av mina gamla vänner från gymnasiet där och de ska bli jättekul:)

Sen ska jag storshoppa en massa kläder till Ikaros, hundgodis och tuggben i mängder och kanske nå nytt halsband o koppel:)

Jag hittar alltid en massa fina saker. Kanske nån hundbok och sen skulle jag behöva ett par vinterkängor för även fast det är plusgrader och ingen snö här i sthlm så är det halt ute så man behöver ett par kängor. Fan va jag längtar till helgen:) Ska bli så jävla kul!!! Men de e så att man alltid vill se flera saker samtidigt. Ska bli kul o se freestyletävlingarna o sen alla fina hundar överallt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0