Köpt ny videokamera:)

Idag jobbade jag till kl 14, sen cyklade jag hemåt och lämnade cykeln utanför och åkte direkt in till Forum för o köpa min videokamera:)
panasonic hdc-sd80

Köpte den på Mediamarket för 2.490 kr men sen köpte jag kameraväska 199 kr, försäkring 1 år 299 kr och minneskort på 2 timmar för 399 kr sås det blev ändå över 3.000 kr. Men jag ha r så länge velat ha en videokamera:)
Sen fick jag skynda mig hem, cyklade med Dessi i 40 min, sen hem o skynda mig till tvättstugan kl 16. Emellan tvättarna städade vi lägenheten o  rastade hundarna. Jag var helt slut när min tvätttid va slut kl 19, sen återstod det värsta: ATT VIKA ALL TVÄTT!!!JAG HATAR DET! Och sortera strumpor. Finns det nå tråkigare än det???
Efter jag var klar med det så kollade vi på en av filmerna som vi köpte i Forum:

En Shopaholics bekännelser:) Den va riktigt bra! Jag hade aldrig sett den förut. Sen kollade vi på Dear John som är en av mina favoriter:) Love it! Det va så jävla skönt o slappa framför tvn efter en så fullspäckad dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0