Julshopping och nattklubbskväll:)

Igår åkte jag o mina syrror in till stan för o julhandla. Det regnade hela dagen... Ingen snö i sikte här inte:(
Jag lämnade Ikaros hos Anna med dvärgpinschervalpen Ria så dom hade jätteroligt tsm:)
Julhandlade en del julklappar o så inne i stan o de va så jävla mkt folk....Vi va hemma igen vid 16 tiden. Sen käkade vi middag. Lunch åt vi på restaurang Pong på kungsgatan:) Jättegott men man får ju så mkt mat så man orkar ju inte ens äta hälften..
Kajsa och jag fixade iordning oss eftersom vi skulle ut på nattklubb. Förfestade med cider o groggar:)mums!
Och jag som e förtjust i leopardmönster tog på mig en sån klänning för kvällen:)

Vi tänkte först gå på Cattelin som vi va på förut men när vi kom dit va de ju renovering på gång...o sen tänkte vi om vi skulle gå på klubben Ace men vi orka inte gå dit så vi gick till Debaser i Slussen istället men där va de ju heldött vid 23 tiden...Och de få som va på dansgolvet stod stela som pinnar och tjejen som sjöng live sjöng så jävvla deppiga låtar så vi gick efter typ 10 minuter till Engelen istället. Tog 2.50 bussen hem till Fiskis.
Rastade alla hundarna innan vi gick o la oss:) De va kul o komma ut o festa lite:)hehe

Kommentarer
Postat av: Andreas Karlsson

Fan vilken snygging där,lust att träffas över en fika?:) riktigt vacker måste jag säga. Kram Ante

2011-12-19 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0