Julhandlat i Forum

Imorse vaknade jag så tidigt och va uppe flera ggr på toa under de tidiga morgontimmarna pga fyllekäket på Mcdonalds i Slussen inatt....suck. Snacka om att man ångrade den hamburgaren då. Men men man får ta konsekvenserna...så e de...tog en dusch som brukar lindra magkramperna...har fått magkramper 2 ggr till denna vecka...hmm jobbigt.
Jag brukar inte va så bakis så jag fixade iordning mig efter duschen och väckte syrran så vi kunde dra till Nacka Forum o julshoppa:) Kl 12.30 åkte vi dit, tar ju bara 10 min. Köpte julklappar o lite andra grejer:)
När vi kom hem vid 16 tiden så gick vi en timme med hundarna och käkade mat. Det har ju varit snöblask som fallit från himlen idag o inatt men eftersom de e plusgrader ute så smälter de ju på en gång...

Igår köpte jag två jättesnygga navelpiercingar inne i stan:) Jag älskar hängande navelpiercingar så det blev två st såna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0