Julbord med jobbet på Skansen:)

Igår jobbade jag till kl 15, skulle egentligen jobbat kväll men bytte eftersom det var julbord med jobbet. Det var bara personal på vår avdelning som kom o två andra sen cheferna oxå förstås. Så här såg jag ut:

Hade en svart, kort kjol oxå o stövlar till:)
Jag fick skynda mig hem efter jobbet, rasta hundarna o sen fixa iordning mig o eftersom syrran låg o sov eftersom hon jobbat natt så fick jag skynda mig o locka håret sj...sen kl 17.06 tog vi tåget från Fiskis och sen åkte vi båt till Djurgården och vi åt julbordet på Stora gungan på Skansen. Det va jättemysigt där men väldigt trångt o litet men supergod mat men dåligt med efterrätter. Vi hade sittning kl 18.30 och vi åt julbord med gänget från Älta oxå. Dom flesta gick hem 20.30 men jag o Jessica va kvar till 21.30 o sen fick jag skjuts hem av Jessicas sambo:) Så de tackar man ju inte nej till. Så jävla tråkigt att dom la julbordet på en måndag, dom kunde väl ta en onsdag lr fredag så man kan gå vidare ut sen på krogen:)
Jag kom väl i säng vid midnatt sen upp kl 5.15 för o jobba...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0