Julbesök av systrarna

I fredags var enda dagen som jag var ledig. Ändå så ringde jobbet vid 11 tiden o ville att jag skulle jobba kväll....men nej tack!

Jag åkte till Nacka Forum och kollade en sista sväng innan julafton och syrran o pappa va in till stan en sväng. Det regnade ute och ingen snö finns:( På kvällen åt vi lasagnen som mamma gjort som va jättegod:) Kl 20.30 kom Terra till TC, jag sa att hon kunde ta saltsjöbanan hit men hon skulle åka med Emelie. Men Emelie som skulle åka från Sickla till Slussen för o hämta Terra åkte vilse o va ute på Kungsholmen och körde runt....hmm o ändå hade hon gps...aja till slut kom dom hem till oss iaf ungefär vid 22 tiden och vi kunde äntligen få lite glöggmingel och fika:)

Vi fick Emelies julklappar och utav henne fick jag ett bäddset och rengöringsmousse. Tack så mkt för julklapparna:)

Emelie åkte hem igen vid midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0