Julbesök av familjen

I onsdags 21 december kom min mamma på besök för o ge oss julklapparna:) Hon sov en natt hos oss. När hon kom så fick vi en hemmagjord pepparkakscheesecake som va supergod:) Av mamma fick jag ett jättefint halsband, ett home bath kit med lite olika grejer i typ lotion, ljus, tofflor o så, en porslinsängel i glaskula som man hänger i fönstret.
Av mig så fick mamma sexiga o snygga underkläder och eftersom hon gillar ost så fick hon 4 olika slags get o ädelostar som jag köpte på julmarknaden.

Jag gick o la mig vid halv ett på natten sen upp kl 5 igen o jobba, snacka om att jag va trött hela den dagen...suck. Jag jobbade till kl 15 sen när jag kom hem så hade pappa kommit på besök:) Han kom kl 11 till TC men jag jobbade ju så kunde inte möta upp honom så de fick nån annan göra. Ikaros va inte förtjust i pappa och skällde på honom flera ggr...det var första gången dom träffades.
Mamma åkte in till stan vid 18 tiden för o möta upp Emelie och ge julklappar och sen åkte mamma hem till Borlänge.

Tack så mkt för dom fina julklapparna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0