Varit på besök hos Jessica

I torsdags jobbade jag till 16.45, Jessica jobbade till kl 14 lr nåt o jag blev hembjuden till henne, ja tänkte att de e ju ingen mening för mig o åka hem till fiskis sent på kvällen så jag frågade om jag fick sova över o de gick ju bra:)
Jag cyklade först hem o packade lite o fixade iordning mig, kom väl till Saltsjö-Duvnäs vid 17.30. Vi satt ute på balkongen o snackade o sen gick vi en promenad o när vi kom tebaka så åt vi god mat o drack lite sprit hehe:) Jessica drack whisky men det hatar jag så de blev sprit för min del.
Vi gick o la oss vid midnatt, låg o snacka till typ 00.30-01. Sen skulle jag upp 6.30 och åka till jobbet...
Jag vaknade på natten kl 4 o sen kl 6 för de va så varmt. Så jag va rätt pigg när jag vaknade men jag blev rätt trött senare på jobbet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0