Påskriset pyntat:)

Imorse skulle jag kliva upp 5.50 eftersom jag börja jobbet 6.45 o jag va orolig hela natten ifall jag skulle försova mig så ja vakna flera ggr på natten o senast kl 5 för jag trodde att de va morgon. Sen vaknade jag inte förrän kl va 06.07!!!Fatta vilken panik jag fick, ja skynda mig o cykla iväg till jobbet, cyklade på 12 minuter och kom fram 06.30:)Imorn jobbar jag samma tid så jag ska försöka komma upp imorn.
Soligt o lite blåsigt ute.

Idag hämtade jag ut Dessis nya hundmat, Hill´s j/d reduced calorie:)Bantningsfoder.
Har pyntat påskriset nu:)hehe

En bild på Dessi <3

Hur mysigt får man ha de?hehe

Igår åkte min storesyrra Terese till Kina då hennes sambo jobbar där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0