Nattklubb nästa:)

Vi köpte en varsin, jättesnygg klänning igår på stan som vi hade på nattklubben:)
Efter stan så åkte vi hem och vi hade köpt med oss mat från Pasha Deli. Jag tog en timmes promenad med Dessi o sen började vi dricka. Jag gjorde jättegoda mojitos:)

(bilden e inte på mina mojitos men ska lägga in bild på de sen)
Jag vet inte hur många drinkar det blev men de blev en del hehe. Dom va ju så smaskiga:)
Vi skulle ta 20.50 tåget men missade det precis så vi fick vänta på nästa..så typiskt!
Det var tänkt att vi skulle gå på The bridge eftersom Kajsa va med på gästlistan så när vi hittat dit så tyckte dom tydligen att jag va för full för o komma in! Försökte två ggr men blev bara nekad så va jag förstår så åkte vi taxi till The Viper room Klubb blå och där kom jag in:)

Jag har typ inga minnen kvar sen dess...blev kanske lite för mkt spriiiit för min del!

Vi åkte hem med 01.50 bussen för de blev alldeles för mkt för mig....Kajsa tog ut hundarna o jag gick o la mig. Det kändes nästan som man blivit drogad för jag var helt borta.
Imorse vaknade jag kl 8 med ett blåmärke på hakan( vet inte hur jag lyckades med det), jag kände mig rätt full imorse men jag tog en dusch o efter den blev jag lite piggare. Jag har varit på bästa bakishumöret. Jag har rastat o matat hundarna, renbäddat sängen, diskat o städat!Det är väl helt underbaaaart:)
Solen skiner och det är en härlig dag!
Vi ska gå på bio idag i Sickla på Water for elephants:

Stina kommer sent ikväll. Hoppas hon inte väcker mig, jag ska ju upp o jobba imöra kl 7.45:) Det är ju röd dag imorn så man får lite extra cash hehe:)

Kommentarer
Postat av: Terese

PARTY DÅRRRRRRE

2011-04-24 @ 15:04:25
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0