Kungens födelsedag, Valborgsmässoafton och Körsbärsblommans dag:)

Idag har det varit Valborg. Jag jobbade till 16.45. Stina o jag kollade på brasan här i Fiskis kl 20. Dom sålde grekiska grillspett, det var vårtal o mkt folk. Rätt stor brasa:

Jag tänker på alla stackars igelkottar, fåglar, katter o alla andra djur som ser denna kvisthög som en perfekt boplats och hoppas hoppas att dom inte blir innebrända!!!Hoppas att de finns djurvänner som skrämmer iväg de stackars djuren innan dom tänder på brasan. Tycker egentligen majbrasan borde förbjudas, förstår inte va de e för mening..


Idag va det ju Kungens födelsedag!
Grattis till Ers höghet:

Han borde gå i pension, dags för Kronprinsessan Victoria att ta över nu:)

Om jag inte hade jobbat idag hade jag åkt in till stan och varit där och firat honom:)

Idag var det även Körsbärsblommans dag!
Det var säkert en hel del folk i Kungsträdgården idag:) Jag och Stina ska ta med hundarna en dag och åka in och kika på dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0