Krångel med tv kanaler!!!

I onsdags kom min nya LCD-tv:) Stina tog emot den eftersom jag jobbade. Fick inte fram nå kanaler, bara dom vanliga kanalerna och tv11 så jag kunde iaf se BB:) Jag stannade ju kvar på jobbet en timme till kl 22 eftersom jag inte ville missa Greys anatomy kl 21 hehe:)I know, vissa tycker man e crazy som stannar kvar på jobbet bara på grund av att man inte vill missa ett program men mina serier betyder mkt haha!
Igår va jag ledig. Enda dagen på veckan som jag e ledig och vi hade avdelningsmöte med nya personalchefen Malin...men de kändes viktigt ändå att komma på mötet just pga av att det är hennes första möte. Hon började hos oss den 1 april:)

Det var strålande sol hela dagen och Jessica kom hit strax före 12 och vi gjorde iordning lite picknick med baguetter och vattenmelon o satte oss ute med hundarna och solade:)Jättehärligt!
Sen lämna vi hundarna hemma och tog en promenad till jobbet för o gå på mötet.
Sen stannade vi på Tippen och åt glass:) Va hemma hos mig ett tag o sen åkte Jessica hem vid 18 tiden. Jag och Dessi följde henne till stationen:)

När jag kom hem ringde jag omgående Netonnet angående tvn men dom sa att jag skulle ringa Boxer så jag ringde dom, snackade med en tjej o hon sa en sak så jag provade med det men de funkade inte, provade flera ggr på egen hand om jag hade kopplat fel lr nåt..blev så frustrerad och arg!!!
Så på kvällen kl 20 ringde jag igen, fick snacka med en kille och han va rätt otrevlig, sa att jag måsta trycka på en viss knapp som inte ens fanns på den jävla fjärrkontrollen!!!Och när jag sa att de inte funka sa han bara, Ha en trevlig kväll o så la han på!!!Asså hur schysst va han då???Snacka om dålig service.

Blev så irriterad att jag kollade bara på BB o sen gick jag o la mej vid 23.30 tiden...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0