Köp denna söta munk!

En sån här skulle man haft:


Hur många ggr måste man inte trassla ut sina hörlurar lr headset varje gång man tar upp dom ur jackfickan fast man tycker att man la ner dom så fint innan?
Den här lilla donuten håller reda på sladden och visst är den söt?Varför finns den inte i Sverige?Vore ju jättebra.
Här hittade jag den:
http://www.dhgate.com/wholesale-south-korea-e2-super-sweet-donut/p-ff8080812ad1a584012adfc5143e4788.html
Fast det är gratis frakt till Sverige, den kostar 194 svenska kronor så jag ska nog köpa en sån!

Kommentarer
Postat av: Marta

Hej!



Jag har köpt in ett parti sådana munkar, de jag inte har användning för och inte har gett bort till vänner och familj, säljer jag på tradera. Kolla där, eller hör av dig till mig om du skulle vilja köpa. Jag har några kvar!

2011-11-15 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0