Klänning till klassfesten klar!

Har precis kommit hem från stan i Borlänge. Vi lunchade på Coco thai :

Kajsa åkte hem ca kl 14, hon ringde o sa att de skulle komma nå ersättningsbussar från Sala typ, shit va jobbigt om jag ska åka hem sen 19.54 och de händer samma sak:(
Jag köpte iaf en supersnygg outfit till nästa helg då jag ska på klassfest i Ljusdal!
Det är en orange klänning i silke typ och den är såå fin, köpte den på butiken 1896:)Jag hittade ett par snygga, svarta högklackade skor till oxå:)
Sen åt mamma och jag italiensk glass:)
Jag tog en blå ängel och en mumsfilibabba och mamma tog en körsbär/vanilj och nutella.

Det va såå gott:)
Senare ska vi käka lammkotlett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0