Härligt:)

Idag har solen varit framme hela dagen, en så härlig dag:)
Jag cyklade till jobbet imorse och vi påskpyntade på avdelningen o jag o Jessica hade så kul haha! Vi plockade påskris o gjorde det fint:)
Frågade Fatma på jobbet om hon ville hänga med på kryssningen 9 juni o de ska hon:)Frågade Frida oxå så vi får se om hon kommer:)Skulle ge besked i helgen.
När jag kom hem så tänkte jag på det här med tvn och jag måsta bara fixa detta innan helgen så jag ringde Boxer igen men medans man stod i telefonkön, plats nr 20 typ så fixade jag allt på egen hand:)Känner mig så duktig!

Så nu har jag mina kära boxerkanaler :)Känner mig rätt teknisk hehe;)
Nu ska jag poppa lite popcorn o kolla på Taking lives med Angelina Jolie på kanal 8:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0