:)

Ikväll på BB va Annie, Madde o Katerina nominerade och eftersom jag vill att Katerina ska vinna så ringde jag på henne o hoppades att hon skulle stanna kvar i huset o de va så skönt att Annie åkte!Hon va ändå så tråkig..haha
Jag jobbade till 16.45 idag så är  rätt trött nu...
Har varit finväder hela helgen och de ska fortsätta till veckan oxå:)härligt!

Jag har redan sett alla vårtecken: tussilago, vitsippor, fjärilar o allt som hör våren till:)
Har suttit på balkongen o myst med hundarna:


Efter jobbet cyklade jag o Dessi mot Saltsjöbaden, över bron vid Uppenbarelsekyrkan. Vi var ute ca 1,5 timme. Jättehärligt. Här e lite bilder från cykelturen:


den här bron  gick vi över:

uppenbarelsekyrkan:

Dessi hittade goda pinnar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0