........

När jag jobbat klart idag och va hemma i Fiskis så hälsade jag på en engelsk bulldog valp, hon va sååå söt, brun/vit med jättefin, tjock bläs. Inte vanligt att man ser den rasen.

Snackade med mina arbetskollegor angående kryssning så vi ska boka imorn:) Kommer bli skoj!
Ska försöka övertala Jessica, hehe hon har ju varit i Afrika en vecka så de ska bli kul när hon kommer tebaka till jobbet imorn:)

Jag är bara såå frustrerad på jobbet, att vi inte fått nå schema än!!!Suck....Va fan har man för privatliv liksom?Känns som man e nån jävla timvikarie. Man har ett fast jobb och jobbar heltid men ändå får man lägga sig tillgänglig o jaga tider o man får inte ens nå fucking schema!
Hur ska man då kunna planera sina dagar?
Fick schema för denna vecka i fredags eftermiddag o nästa vecka vet jag inte ens hur jag ska jobba....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0