Citydental

Idag var jag ledig:)sköönt!
Varit på Citydental 10.30 inne i stan på Drottninggatan, jättelätt o hitta. Dom va trevliga och bra personal. Jag gjorde en basundersökning, kostade 80 kr bara o då gjorde dom röntgenbilder o så.
Sen gick jag på stan en sväng, hittade faktiskt inga kläder!Och jag provade o provade men inget jag tycker passade...Jag köpte blomlådor på Claes Ohlsson o blommor på Hötorget som jag nu planterat o satt här ute på loftgången:)
Jättefint!
Såg att jobbet ringt mig på min lediga dag eftersom det fattades personal ikväll men jag orkade inte ringa upp och om jag skulle jobba ikväll oxå så skulle de bli 14 dagar i rad för mig och det vill jag inte! Nån dag vill man ju va hemma o va ledig.

Nu jobbar jag ju tis-fre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0