Borlänge nästa!

Imorse va jag så sjukt trött. Stina kom hem igår från mamma i Borlänge och hon o Kajsa pratade högt, hade typ alla lampor tända, högt ljud på tvn...Jag hade svårt o sova och sen upp kl 5.30 och jag promenerade till jobbet!
Det har varit strålande sol idag!
Jag åkte hem efter jobbet och sen åkte Kajsa och jag samma tåg 17.45 till Borlänge. När vi satt på tåget så sa dom i högtalarna att eftersom lokföraren inte hade fått nå rast så va tåget 15 minuter försenat!!Asså snacka om att man blev irriterad men jag o syrran hade köpt thaimat med oss på tåget så vi käkade det:)
När vi var förbi Hedemora så va de nå jävla signalfel så vi måsta köra i reducerad hastighet, alltså jättesakta!!!!
Kom till Borlänge 22 minuter senare än beräknad tid. Skulle varit framme 20.09.
Det var tur att mamma inte mötte upp oss då annars hade hon fått vänta jättelänge.
Vi promenerade hem till henne, tar kanske två min och sen blev vi bjudna på jättegoda kräftmackor:)
Sen satt vi ute på balkongen o snackade och vi kollade på BB kl 22. Blir sent inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0